What a day!

Tänk om man hade vetat att den här dagen skulle bli så fantastisk. Då kanske man hade ställt alarmklockan lite tidigare och inte snoozat bort en enda sekund. Dagen började med några tvättmaskiner och några koppar kaffe. Det är lite underligt, men är det något jag verkligen tycker om så är det just att tvätta kläder. Jag vet att det kanske inte är just själva tvättandet som är så fantastiskt, men allt känns värt det när man får trycka ner näsan i en nytumlad tjocktröja. Det finns något som väcks till liv inom mig när jag förstår att jag återigen kan välja bland mina favoritplagg. Jag tvättar för sällan. Jag vet. Nog pratat om tvätt.
   Sedan hade jag ett något mindre givande möte med personalen på högskolans musikavdelning. Men det väljer jag att bortse ifrån, eller kanske snarare se positivt på. Jag tror att allt kommer att lösa sig fint, utan att gå in på detaljer. En av dagens toppar var repet med Jonas inför fredagens pubspelning. Kan bara sammanfatta med ett ord: "feeling". Vi har något jag och Jonas och detta "något" växer verkligen varje gång vi spelar. Hoppas det kan fortsätta växa och bli precis så stort som man inte vågar hoppas på. För det kan det nog bli en dag!
   Om inte dagen var bra nog redan innan så fick jag träffa min mamma också! Konferens i Kalmar och några timmars ledighet resulterade i en trevlig kvällspromenad genom stadens tomma gator. Det var fint. Det var hemskt fint. 

Mycket kärlek, Jonathan

Kommentarer
Postat av: Andreas

Själv glömde jag bort att jag tvättat idag så tvätten fick vänta på att hängas upp i över tio timmar...tråkigt men sant.

Vi syns i morgon iaf!

2009-09-15 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0