Anders Svensson i mina drömmar!

Drömmar. Ett av de forskningsområden som är absolut svårast att fastslå något kring. Visst finns det teorier. Men inga svar, som med så mycket annat som rör det mänskliga psyket. En freudian skulle hävda att drömmar allt som oftast har en betydelse och jag är beredd att hålla med. Men. Det är bara det att drömmar har en tendens att kasta in små detaljer som blir oerhört vanskliga att förklara på ett logiskt sätt. Jag drömde till exempel inatt om att jag satt i ett omklädningsrum inför en fotbollsmatch, men aldrig blev kvar. Klockan tickade. Lagkamraterna ropade. So far, so good. Detta är garanterat en avspegling av mina uppfuckade dygnsrytm som gör att jag bara inte kan komma ur sängen på morgnarna. Men. Från duschen kliver plötsligt Anders Svensson, landslagspelaren, in (fullt påklädd i svenskt matchställ). Det märkliga är att han säkert inte är längre än 1.20 m och har ett ansikte som jag skulle säga var ungefär elva år gammalt. Människan som står framför mig har inga som helst likheter med realitetens Anders Svensson. Men det är han. Det bara vet jag. Detta får mig att vilja utbrista i ett: Say what?!? Skulle vara intressant att fråga Sigmund F om vad detta ska betyda. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0