Skön dag

Skön dag idag. Försöka få lite rutin över vardagen så jag har börjat kräla mig upp klockan nio även när jag inte behöver. Känns dumt att sova bort värdefulla timmar av dagen. Läste och pluggade det mesta av förmiddagen och baljade i mig kaffe. Sen drack jag ännu mer kaffe med Sanna på stan och hade det jättemysigt. Kände mig ensam i söndags, men när jag tänker efter så finns det många här i stan som jag tycker jättemycket om. Wachen, Fredrik, Patrik, Sanna, Gabbi, listan kan göras lång. Det är jag tacksam för! Sen gick jag på introduktionsmöte med Kast. Tror inte jag behövde vara där egentligen, men det var kul att träffa lite sköna människor. Ska försöka sova snart är tanken, men jag är fortfarande helt "stissig" av allt kaffe! Ska ge det ett försök iallafall...

Kommentarer
Postat av: Wachen

Fan, jag blir rörd här! :) Du ska veta att jag tycker detsamma om dig!



Vi ses snart o lirar lite.

Häpp



//w

2009-01-30 @ 14:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0