Äntligen...

...så har jag fått påbörja det jag egentligen kom hit för. Kursen i religion är nu i full gång och ingen är lyckligare är jag! Är så himla skönt att kunna få ett avbrott fån utvecklingspsykologi, ekologi och yrkesetik och istället kunna inrikta sig på något jag verkligen brinner för. Jag är som bäst ingrottad i en bok om hinduism och asiatiska religioner är verkligen fascinerande. Tankebanor som skiljer sig mycket från de västerländska och nya infallsvinklar och förhållningssätt till världen. Nu ska det minsann bli ordning på pluggtorpet igen och jag ska verkligen ge den här utbildningen alla chanser den vill ge mig och lära mig allt den har att förmedla!
   En bok jag beställt sedan länge damp förresten ner i brevlådan idag. "Damp ner" är i och för sig att romantisera det hela då den i själva verket pressades ner av brevbäraren. Boken, som innehöll lite transkriptioner på Steely Dan-låtar, hade fullkomligt mosats ner i min lilla brevlåda och är i ett fasligt skick. Jag mejlade genast företaget och lämnade ett litet klagomål och bad dem att fundera på andra fraktmetoder i framtiden. Det hela slutade med att jag slapp frakt- och fakturaavgiften. Fast boken är fortfarande knölig. Jaja, det händer värre saker i världen...
   Jag har suttit ganska många timmar ikväll med ett solo som jag precis skickade in till en tävling. Ska vinna mig en gitarr tänkte jag. Gå gärna in och rösta på: http://www.crafton.se/solomania/

Ha det gott så länge! /Jonathan

Kommentarer
Postat av: Patrik

Har du artistnamn eller finns du ännu inte i listan på sidan där man kan lyssna på solona?

2009-01-21 @ 01:38:34
Postat av: Pia

Hej du ! :) Nu har jag röstat och lyssnat! Du är så duktig så det är inte klokt! Vi måste höras snart! kram vännen !

2009-01-23 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0