Fantastisk helg!

Sitter i min stilla ensamhet och småler lite åt en riktigt trevlig helg. Känns som man fått gjort saker samtidigt som man haft enormt kul och det är ju en oslagbar combo. Förena nytta med nöje! I fredags så "komponerade" jag och Wachen trummor till vårt nya poppigare projekt. Det blir riktigt, riktigt bra och det är sjukt inspirerande att spela med allas våran favorit-keyboardist. Ser fram emot att se vad det kommer att bli för resultat i slutändan! På lördagen så blev det en trevlig fika på stan med Patrik och lite senare kårkväll med Sanna och Jenny (för att inte glömma Madde och Sofie). Kändes fantastiskt att spendera "alla-hjärtans-dag-helgen" med älskvärda människor som man mår bra av att ha nära! (var bara Alexandra och familjen som saknades)

Idag så har jag varit på manus-koallision (tror det stavas och heter så, men det ordet är lite för svårt för att få en naturlig plats i min vokabulär). Det innebär iallafall att man går igenom, och läser, manuset som i det här fallet var årets spex. Det lät riktigt lovande och jag är upprymd inför det faktum att vi ska spela riktigt bra och svängiga låtar!

...och kom ihåg: "Ljuset i slutet av tunneln kan vara ett mötande tåg" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0