Fotboll i sommargräset!

Nu har jag befunnit mig i fotbollshimlen en stund och känner att jag har fått betala dyrt för den ansträgningen. Känner varenda muskel i kroppen och många av dem visste jag inte ens att jag hade! Haltar mig fram genom lägenheten och ger ifrån mig en uppgiven suck efter varje steg jag lyckas ta. Suck. Suck. Men jag fick ändå en rejält blodad tand (och ett lite blodigt knä), så nu jäklar ska jag försöka få till lite fotboll varje vecka. Är ju lite roligare än att vara ute och jogga. Flås. Flås. Oj, en sten. Är det skägglav? Flås. Flås. Oj, hund. Bäst att springa lite fortare. Flås. Flås. Det är nog skägglav. Hm, vad gjorde man innan Wikipedia?? Flås. Flås. Nej, tacka vet jag fotboll. Det är en trevligt träningsform!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0