Ny Religion

Som framtida religionslärare så har jag filosoferat mycket kring livets essänser och nu kommit fram till att en helt ny religion borde se dagens ljus. Jag tror inte att man nödvändigtvis måste vandra den åttafaldiga vägen eller meditera i timmar kring filosofiska frågor för att nå nirvana. Nej, ibland så räcker det bara att äta en riktigt god tonfiskröra och lyssna på Tori Amos! Man går upp i sjunde himlen direkt och jag lovar er att min religion ger snabba och tydliga resultat. Inga restriktioner gällanda alkohol eller sex, bara tonfiskt, Tori Amos och goda vänner. Då kommer livet att med ens kännas meningsfullt och inspirerande! Jag lovar!

För övrigt så badade jag igår på ett ställe som hette "kattrumpan". Knasigt! Än knasigare var att två i min grupp helt ogenerat (och nyktert) näckade och visade upp sig i sin fulla prakt. Sen hade jag en jättetrevlig helkväll på "kåren" och hade skitkul med en av mina faddrar! Good times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0