etttvånollettettnoll

Sitter och ler igen. Storler. Vissa människor är verkligen bra på att påminna mig om att världen är vacker. Tack Johanna. Tack Fredrik. Tack Jonas. Måbrakänslorna åker rutschkana på regnbågsbroarna mellan våra hjärtan. Måbrakänslorna är små lurviga nallebjörnar. Krambjörnar. När två vuxna krambjörnar tycker om varandra väldigt mycket så vill de kramas mer än vanligt. Då blir det fler björnar. Fler måbrakänslor.

Idag har varit en bra dag. Föreläsning. Mystehäng hos Johanna. Vinterpromenad med Fredrik. Musikkväll med Jonas. Oj, nu spillde jag visst lite vin. Tur för mig att det råkade hamna i glaset. Svårt att hälla tillbaka det i flaskan. Tror det smidigaste blir att dricka upp det. Måste nog egentligen sova nu. Måste nog bestämt sova nu. Men varför sova när man inte är trött? Bättre att ta vara på piggheten. Den är ju så sällan på besök. Måste nog fira att den vill umgås med mig igen. Tror ni att pigghet gillar cashewnötter? Det tror jag.

Dagens musiktips: Mason Jennings. Lyssna på "Dr. King", den gör mig lite knäsvag just nu.

Dagens citat: "Jag ska tatuera in det indiska soltecknet där solen aldrig skiner, som ett statement för att allt är bra för alla hela tiden" - Rocky

/Jonathan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack Jonathan, för att du är du!

2010-01-13 @ 00:00:03
URL: http://envanligjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0