Göteborg!

Jävlar i min låda vilken helg! Begav mig i fredags till Göteborg för att spendera lite tid med gamla klasskompisar från Nyköpings-tiden. Jag och Jonas inhuserade oss hos David som var den bästa värden man kan tänka sig! Fredagskvällen blev ganska lugn och vi åt och drack i goda vänners lag på hemmaplan. Lördagen sparkade sedan igång med skivmässa på Kåren och jag lyckades fynda två Dave Matthews-plattor för 20:-/st. Väl investerade pengar! Sedan hade vi ett monsterjam i gängets replokal och fick leva ut våra vulgäraste musikaliska sidor. Mycket nöje! Kvällen fortsatte sedan med ett besök på Kontiki och senare Nefertiti, tills vi blev alltför sömniga och vinglade hemåt. Var lite tråkigt att åka därifrån idag och det blev inte bättre för att jag satt innanför en sovande herre som lyssnade på Bruce Springsteen på hög volym. Detta gjorde att jag fick stå ut med både en fastande mage och en överfylld blåsa tills han vaknat. Ganska skönt att vara hemma nu iallafall. Snart sängdags.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0