En minnesvärd dag!

Vilken härlig dag! Fick efterlängtat besök idag utav mamma och Matilda och sitter fortfarande med ett stor leende på läpparna (som visserligen börjar övergå i en ledsen min nu när de har åkt). Dagen startade med lite elva-kaffe hemma hos mig och sedan blev det lite bowlande vid Giraffen. Jag fick vinna och det stärkte självförtroendet, även fast jag med nöd och näppe kunde besegra en 11-årig tjej och en 42-årig mamma. Med segerns sötma på läpparna så åkte vi över bron och shoppade ett par plåster på köpcentret i Färjestaden (detta kom sig av att en av mina tvillingtår skavt upp ett ordentligt sår på sin siames och detta upptäcktes när jag började lämnade blodiga spår i köket. Dock kände jag inget och jag antar att tvillingparets ständiga kamp har mynnat ut i något som kan liknas vid valkar). Sedan så åt vi gott på Ming Palace (rekommenderas) och jag shoppade loss på ett par skor, byxor och annat som var billigt på slutrean! Cirkeln slöts senare då vi åter satt ner i min studentlägenhet och drack en trevlig kopp kaffe. Känns lite tomt nu när de har åkt och jag skulle helst bara vilja krama någon! Borde egentligen ha pluggat idag, men vissa saker är viktigare än skolan.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0