Fågelskräcken och Tori Amos

Börjar på allvar fundera på att verkligen göra något åt min otroligt pinsamma fobi för fåglar. Jag betedde mig otroligt underligt idag när jag vandrade i slottsparken och gång på gång stannar hastigt och slänger mig från sida till sida på gatan för att i största möjliga mån lyckas undvika de fjäderprydda, små djävlarna. När jag inser att folk faktiskt stirrar på mig med de mest underliga blickar så inser jag hur lustig jag måste se ut! Som sagt... Måste göra något åt saken, för nu börjar det gå över gränsen! 

Har även hunnit besöka Kalmars otroligt välsorterade skivbutik och botaniserat bland de många och långa hyllorna. Köpte Katie Meluas "Call off the search" och Tori Amos "Scarlet's Walk", som båda visade sig vara riktiga fullträffar! Särskilt Tori Amos-plattan var något utöver det vanliga och lär spelas friskt i min lilla studentlya!

Ska snart ha en riktig myskväll med tända ljus, te och min gitarr. Ska försöka skriva lite nytt material till mitt nystartade projekt med Alexandra. Känner mig riktigt inspirerad och hoppas att j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0