Garden Party!!

Sitter nu återigen med en öl i handen...själv! Ska snart ge mig ner på Kalmars gator och möta upp mina studentkollegor för att gemensamt gå till veckans stora "happening": Garden Partyt!! Hade kännts otroligt inspirerande om inte mina klass"kompisar" varit så förbannat tråkiga och socialt inkompetenta (oops, det här kanske inte är så bra att skriva i en offentlig blogg??). Men jag får väl i vanlig ordning spendera den största delen av kvällen med mina faddrar som så snällt tar hand om mig mitt i studentvimlet. Men, men.. Inställning brukar vara A och O när man ska ut och partaja, så jag väljer att se positivt på saken!

Tänkte att jag ska försöka skriva här så fort det händer något i mitt liv och ser detta som ett steg i min terapi mot den totala ensamheten här i Kalmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0