A taste of chocolate heaven!

Överraskade både Fröken Söt och mig själv genom att ställa mig vid bakbordet häromdagen. Fudgekakor skulle det bli. Vet inte vad för slags mysig metamorfos jag genomgår just nu, men jag vet att jag gillar den. Har aldrig bakat, pysslat och flummat runt i lägenheten så mycket som jag gör just nu.




Givetvis nyttjades bara ekologiska varor vid baket.




Kakan innan den styckades. Chocolate-mania!




Behöver jag säga att jag är stolt?




Härom veckan gjorde jag äppelmos samtidigt som jag lyssnade på "Filosofiska Rummet" i P1.
Sedan kom jag plötsligt på att jag måste förväxlat mig själv med en gammal tant.
Det var en läskig upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0