En dag i mängden...

Borde pluggat mer idag egentligen, får ta igen det imorgon. Måste nog snart börja inse att det krävs mer jobb för att hänga med i högskolesvängarna. Efter det att jag gett upp pluggandet så gick jag på en liten promenad med min nya Dave Matthews-skiva i lurarna. Stört bra! Väl hemma så gav jag mig den på att lära mig de två första spåren och lyckades till slut ta mig genom båda två. Skönt att vidga sina musikaliska vyer ibland! Det här blogginlägget kan tyckas komplett innehållslöst och kanske uppriktigt sagt onödigt, men jag behöver det att för att få lite rutin på skrivandet.

Dagens nyhet i Aftonbladet: "Lärare misshandlad av 9-åring". Come on!


Kommentarer
Postat av: P

Härligt särskrivningsfint (inte som i fin utan i finta) på "stört bra".

För jag antar att du menar utvecklingstört bra och inte störtbra?

2009-02-03 @ 19:18:43
Postat av: Jonathan

Var faktiskt inte mening att finta, utan jag menade kort gott "stört bra" som i "utvecklingsstört bra" (tveksamt uttryck). Däremot så gillar jag att finta särskrivningar, typ "en toppen dag".

2009-02-04 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0